Najnowsze Wpisy

linkologia.pl spis.pl

dawno mnie tu nie bylo ale tyle siem dzialo  za czasu nie mialam ale oi w skrucie com robilam...w szkole hmmmm nie uwarzalm gadalam i siem nudzilam na przerwasz ....wypatrywalm lukasza i adama .....adamek wie jak wygladam!!!!! a tak to bylam w sobotetke i niedzielwe w niemczech ....bylo zjebanie ale mi to nie przeszkadzoalo..... nawet nie wiem jak to znioslam ale coz dziel;na jeste... hehehhe ale nie bede wymieniac com siem tam dzialo bo nie chcem zanudzac a tak to nawet nie mam o czym klikac wiec narka! wpadne potem

pozdrówka dla Slawki!!!!!!!!!!!!!!!!

anielica/diablica : :

Slodkie życie słodkich ludzi!!! Komentarze (0)
11. listopada 2002 22:06:00
linkologia.pl spis.pl

SIEMKA!! Nie mogam tu wcześniej wejść ale siem udalo, a potem napisalam sem taka fajna notke to mi siem komp rypnol i rakieta. Dziś dzionek nawet fajnie minol i jakos tak slodko...heheheheh. Wstalm sem o 11.00 ogladneam sem cos na TV, potem robilam jakies takie ''cos'' na WOS. Potem zjadlam pbiadek a potem to godziny tak jakos leciely; sluchalam sem hip~hopu, czytalam i takie tam. Potem siadlam sem do kompa.Adamek kochany znowu mi życie osladzal swoimi gadkomi...jak milo mieć na swiecie takiego przyjaciela jak on. Gadalam z jego Ala, i jest calkiem inna niż myslalam. Takie mile stworzenie na 2 nogach...<<bez obrazy Ala >>. Robilem sem bloga, {innego niz ten} ale mi nie wychodzilo i siem wkurzylam i wszystko wylaczylam. Ale Adamkowi nawet fajnie wyszlo; jak ktos chce odwiedziś blog mojego kochanego kolego to adres: www.blog.bajo.pl/Adamek/  !!!!!! <tylko niech sem nikt nie mysli że jakieś mu tu reklamy robie>.Lukasz tez byl ale szybko poszedl bo byl strosznie zmeczony po nie przespanej nocy ,a jutro przecie szkola..... :-(  . Nie mam zabardzo co pisac wie pisne coś z netu:

"KOCHAM CIĘ" W INNYCH JĘZYKACH

albańskim:

Te dua

angielskim:

I love you

arabskim:

Ohiboka

bułgarskim:

Obiczam te

chińskim:

Wo ai ni

czeskim:

Miluji te

duńskim:

Jeg elsker dig

esperanto:

Mi amas vin

estońskim:

Mina armastan sind

filipińskim:

Mahal ka ta

fińskim:

Min rakastan sinua

francuskim:

Je taime

greckim:

Sagapo

hiszpańskim:

Te quiero

holenderskim:

Ik houd van jou

islandzkim:

Eg elska thig

irlandzkim:

Taim i' ngra leat

japońskim:

Watakushi wa anata o aishinasu

łacińskim:

Te amo lub Vos amo

niemieckim:

Ich liebe dich

portugalskim:

Te amo

rosyjskim:

Ja ljublju tiebja

rumuńskim:

Te jubesc

serbskim:

Volim te

szwedzkim:

Jag lskar dig

tureckim:

Seni seviyorum

węgierskim:

Szeretlek

włoskim:

Ti amo

Na dzis to chyba wszystko, caluski dla Adama, lukasza, Adi Recordingzego, Ali i innych !!!!!!!!!!

 

anielica/diablica : :

zycie jest dziwne Komentarze (1)
10. listopada 2002 20:35:00
linkologia.pl spis.pl

Dzionek tak fajnie siem zapowiadal ...... ale cos mi siem wydaje ze zle siem skonczy rano sem wstalma zjadlam sniadanko odladnelam jakis filmik poszlam sem z mama na wybory i poalzic po miescie przyszlam zjadlam cos i siadlam do kompa....i tu siem wszystko zaczelo najpierw nie moglam tu tejść bo jakieś bledy a potem gdy sem zrobilam blog na prywatnej stronie to nie moglam go ozdobić  < czy jak to siem tam zwie > i to 3 razy...... godzinka posza na marne potem jacek zaczola siem kucic z mama i jakoś mi siem humorek zrypal ale na szczescie istnieje takie dobre stwarzadko jak adam :-) on zawsze umni mi humorek poprawić ale dobra kończ może napisze tu coś jeszcze dziś    nie wiem ..!!

DOMAGANE POZDROWIENIA DLA ZUZI ........ ADAMA LUKASZA  DANIELA  I WSZYSTKICH ZIOMALI JAKICH ZNAM I ODWIEDZJACYCH MOJE PROGI BLOGU !!!!!!!!!!!!!

anielica/diablica : :

niech żyje blog!! Komentarze (0)
09. listopada 2002 22:42:00
linkologia.pl spis.pl

mialam już kiedyś bloga ale nie chcialo mi siem w nim pisac i calkowicie o nim zapomnialam w tym postaram siem jako tako czesto pisywac a tak wogole to moze pisne cos o sobie:

- imie: ania

- mieścina: barlinek

- latka: 13

- hobby: polski hip hop,komp,gg,diddl,rysowanie,dyskoteki,ksiażki

a jak ktoś bedzie chcial wiecej wiedzieć to niech pisze nie wiem za bardzo co pisac moze cos co siem dzis wydarzylo... a chyba nic nadzwyczajnego sem nie stalo padal dzis cudny snieg bylo tak bialo jujku jak ja lubie zime!!! tylko szkoda że byla chlapa ... dzionek przesiedzialam w domu bo nie mialam ochoty siem z nigo ruszać slucham sem hip hopu czytalam jakaś ksiażke i siem nudziam nie wspominajc że marzylam sem o lukaszu........ kocham go nad życie i mam nadziej że nic siem w najbliższym czasie nie zmnieni :-)

oki końze bo coś mi siem zdaje że tu nudze POZDROWIENIA I CALUSKI DLA LUKASZA I ADAMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

anielica/diablica : :

witam Komentarze (2)
09. listopada 2002 11:59:00
linkologia.pl spis.pl

witam wszystkich!!! wpadlam na pomysl rzeby sem zlorzyć bloga i oto on !! postaram sem tu czesto pisać <hehehe> i jakoś takrzeby was nie nudzić ale na roazie to końiec narka!!

anielica/diablica : :

Archiwum

Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
28293031123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829301

Ksiega gości

Księga gości

Kategorie postow

Brak kategorii

katherine | hax | teqi | europeancupsale | kruk8 | Mailing